Divu nedēļu ceļojuma plāns uz Indonēziju

Satura rādītājs:

Video: Apkārt Lombokai Part1| Latvieši ceļo | Indonēzija 2024, Jūlijs

Anonim

Pateicoties tās ģeogrāfiskajam plašumam un kultūras bagātībai, Indonēzijas pilnīgai izpētīšanai un pieredzēšanai nepietiek laika. Tomēr tur ir tik daudz lietu, ko tūristi var izdarīt tikai divu nedēļu laikā. Piedāvājam tikai labāko no labākajiem, lūk, mūsu divu nedēļu ceļojuma plāns uz Indonēziju.

1. diena: Bali (Kuta)

Vairākām starptautiskām aviosabiedrībām ir tiešie reisi uz Bali, padarot salas paradīzi par ideālu un ērtu sākumu jūsu Indonēzijas piedzīvojumiem. AA Indonēzijas galvenais tūristu galamērķis, katru gadu uzņemot miljoniem starptautisko tūristu, Bali piedāvā neskaitāmas lietas, sākot ar sērfošanu, ūdens sportu, kultūras izpēti, ekskursijām pa tempļiem un daudz ko citu.

Nav salu sabiedriskā transporta, tāpēc labākais risinājums ir īrēt velosipēdu vai automašīnu. Velosipēda īre maksā mazāk nekā USD 10 dienā.

No Ngurah Rai starptautiskās lidostas pasaules slavenā Kuta pludmale atrodas tikai 15 minūšu brauciena attālumā. Ir daudzi veidi, kā izbaudīt dienu Kutā. Pierakstieties uz sērfošanas nodarbību, dodieties izjādēs, peldieties, paēdiet un iepirkties. Kuta ir arī lieliska nakšņošanas vieta. Ir daudz pieejamu hosteļu, viesnīcu vai pat privātu villu. Tiem, kam patīk bagātīgs izmitināšana, dodieties uz kaimiņos esošo Seminyak.

Viesību dzīvniekiem Kuta un Seminyak paliek dzīvi līdz vēlam vakaram, ar daudziem dzīvīgiem bāriem un naktsklubiem.

Izjādes ar zirgiem Kuta pludmalē | © Džimijs Makintērs / Flikrs

2. diena: Bali (vairāk pludmales)

Celies pirms rītausmas un dodies uz Sanūru krāšņajā saullēktā. Tūristi var pastaigāties pa vairākām pludmalēm šajā apgabalā vai izmēģināt jautras aktivitātes, piemēram, pastaigāties jūras gultnē ar Bali Seawalker vai apmeklēt haizivju vai bruņurupuču saglabāšanas projektus šajā apgabalā.

Pēc pusdienām dodieties uz Bukitas pussalu, lai apskatītu dažas izsmalcinātākas pludmales, pirms pakaļdzīšanās krāšņajā saulrietā uz krāšņo templi Pura Uluwatu. Atpakaļceļā uz pilsētas centru apstājieties pie Jimbaran līča, lai paņemtu vērā ņemamas vakariņas jūras veltēs.

Bali haizivju glābšanas centrs, Jalan Tukad Punggawa, Serangan, Denpasar City, Bali, Indonēzija, + 62858-5732-0471

Bali Seawalker, Jalan Sidakarya, Sidakarija, Denpasar City, Bali, Indonēzija, + 62851-0097-9184

Uluwatu templis, Pecatu, Badung Regency, Bali, Indonēzija

Jimbaran Bay, Jalan Bukit Permai, Jimbaran, Badung Regency, Bali, Indonēzija

Uluwatu templis | © Rollan Budi / Flickr

3. diena: Bali (Ubud)

Pavadiet dienu Ubudā, kultūras un mākslas centrā Bali. Brauciens no Kutas uz Ubudu prasa mazāk nekā divas stundas. Pilsētā ir bezgalīgi daudz tūrisma galamērķu, tostarp no Ubud Karaliskās pils, Blanco renesanses muzeja, Ubud Art Market un Agung Rai mākslas muzeja. Reģistrējieties vienas dienas amatniecības darbnīcai vai tradicionālajām ēdienu gatavošanas / dejošanas / mūzikas nodarbībām Ubudā.

Ubud pils, Jalan Raya Ubud, Ubud, Gianyar, Bali, Indonēzija

Blanco renesanses muzejs, Jalan Raya Penestanan, Sayan, Gianyar, Bali, Indonēzija, +62361 975502

Ubud, tradicionāls, izveicība, tirgoties, izveicība, tirgoties, Ubud, Gianyar, Bali, Indonesia

Agung Rai mākslas muzejs, Jalan Raya Pengosekan Ubud, Ubud, Gianyar, Bali

Tradicionālā ēdiena gatavošanas klase Bali © Henriks Palms / Flikrs

4-5 dienas: Lombok

Atrodas tieši uz austrumiem no Bali, Lomboku dažreiz sauc par Bali vairāk nolaidīgu māsu, kurai ir atbilstošs dabas un kultūras skaistums, bet mazāk pūļu. No Ubud dodieties uz Padang Bai, lai nokļūtu prāmī uz Lomboku. Brauciens maksā mazāk nekā 10 USD un ilgst apmēram četras stundas.

Pirmajā dienā Lombokā dodieties uz salas labākajiem galamērķiem, ieskaitot Selongas Belanakas pludmali un citām senatnīgām pludmalēm.

Celieties nākamajā dienā agri un dodieties uz Rinjani nacionālo parku, lai pārgājienā ap Indonēzijas otro augstāko vulkānu. Ceļā saskarieties ar sulīgiem džungļiem, majestātiskiem ūdenskritumiem, bagātīgu savvaļas dzīvi un daudz ko citu. Pēc tam atpūtieties un gatavojieties vairāk salu lēcienam.

Selongs Belanaks, Centrālā Lombok Regency, West Nusa Tenggara, Indonēzija

Gunung Rinjani nacionālais parks, BTNGR, Jempong Baru, Mataram City, West Nusa Tenggara, Indonēzija

Segara Anak ezers Rinjani kalnā Lombokā © Trekking Rinjani / Flickr | © Trekking Rinjani / Flickr

6-7. Diena: Gili salas

Gili salas sastāv no trim iespaidīgām eksotiskām salām: Gili Trawangan, Gili Air un Gili Meno. Tie ir ērti netālu no Lombokas un viens otram, un sabiedriskās laivas tur maksā mazāk par USD 5 par braucienu. Pirms došanās baudīt salas trako, dzīvespriecīgo naktsdzīvi baudiet ūdens sporta veidus vai laiskošanos Gili Trawangan pludmalēs.

Skaistas salas Indonēzijā│ © kolibri5 / Pixabay

Otrajā dienā dodieties uz Gili Air, lai veiktu snorkelēšanu vai niršanu, un pēc tam turpiniet ceļu uz Gili Meno uz vēl vienu niršanas sesiju. Šeit jūs garantējat tikšanos ar izsmalcinātām eksotiskām sugām, piemēram, manta stariem, haizivīm un citām zivīm. Pēc tam jūs varat viegli doties atpakaļ uz Lomboku. Ceļojums no Gili salām uz Lomboku ilgst mazāk nekā stundu, tāpēc jums nevajadzēs agri pamest Gili salas.

Gili salas, Gili Indah, Ziemeļlombokas apgabals, West Nusa Tenggara, Indonēzija

8.-9. Diena: Komodo nacionālais parks

Komodo nacionālais parks, kas sastāv no trim salām, ir viens no Indonēzijas lielākajiem dārgumiem. Tas ir vienīgais seno komodo pūķu biotops. Tūristi var nokļūt šajā nacionālajā parkā no Lombokas vai Bali, noīrējot laivu vai reģistrējoties ekskursijai. Pirms atklāšanas Komodo nacionālajā parkā Discovery Komodo Adventure un Perama Tour veic uzņemšanu Labuan Bajo, Lombok.

Pavadiet dienu pārgājienā pa skaistajām salām. Jūs esat gandrīz garantējis tikšanos ar retajiem pūķiem. Dažās ekskursijās tiek piedāvāts gulēt uz laivas klāja, pirms nākamajā dienā turpināt izpēti, pārgājienus, snorkelēšanu un bagātās savvaļas dzīvnieku novērošanu.

Brauciens ar laivu atpakaļ uz Bali prasa nedaudz vairāk kā stundu.

10. diena: Yogyakarta (pilsētas centrs)

Džogdžakarta (pazīstama arī kā Jogja) ir pazīstama ar bagātīgo kultūras mantojumu, kas izpaužas karaliskās ēkās, tempļos un izrādēs. Jogžakartu var sasniegt, izmantojot nakts autobusu no Bali. Katru vakaru no Ubungas termināļa Denpasarā atiet autobusi, kas galapunktā ierodas pirms nākamās dienas pusdienlaika.

Pirmajā dienā apmeklējiet atrakcijas, kas atrodas netālu no pilsētas centra un kuras sasniedz tradicionālais knābis (modificēts velosipēds ar pasažieru pajūgu priekšpusē).

Beka Jogžakartā © LIGHT-WALKER / Flickr

Pirmajai pieturai vajadzētu būt Keraton Ngayogyakarta Hadiningrat, izsmalcinātam 18. gadsimta pils kompleksam. Dodieties vēl vienā knābā uz Taman Sari ūdens pili, kas ir nomierinošais bijušais karaļa dārzs. Pēc tam dodieties atpakaļ uz Jalan Malioboro, apgabalu, kas pazīstams kā tradicionālās mākslas un amatniecības centrs, kas pieejams par pieņemamām cenām. Pārvietošanās pa šīm vietām ar beku varētu maksāt ne vairāk kā USD 5 par braucienu.

Pils, dēļ, Yogyakarta, Panembahan, Yogyakarta, pilsēta, īpašs, apvidus, dēļ, Yogyakarta, Indonesia

Taman Sari, Patehan, Yogyakarta City, Yogyakarta īpašais reģions, Indonēzija

Jalan Malioboro, Sosromenduran, Yogyakarta City, Yogyakarta īpašais reģions

11. diena: Prambanan templis

No Jogjas dodieties dienas braucienā uz Prambanan templi, masīvu 9. gadsimta hinduistu tempļa savienojumu. Vienkāršākais veids, kā sasniegt tempļus, ir īrējot automašīnu vai reģistrējoties ekskursijai, taču uz templi dodas arī autobusu līnija TransJogja. Tas no pilsētas notiek mazāk nekā stundas laikā. Tempļu komplekss ir milzīgs, tajā ir vairāk nekā 240 tempļi, tāpēc veltiet laiku.

Ja jums joprojām ir laiks un enerģija, dodieties uz citu TransJogja autobusu uz Candi Ratu Boko, kas ir senās pils izsmalcinātās drupas tikai 20 minūšu attālumā no Prambanan tempļa. Palieciet līdz saulrietam, lai iegūtu maģisku pieredzi.

Prambanan templis, Bokoharjo, Yogyakarta īpašais reģions, Indonēzija

Ratu Boko, Bokoharjo, Sleman Regency, Yogyakarta īpašais reģions, Indonēzija

12. diena: Borobudur templis

Borobudur templis, kas ir lielākā budistu svētnīca pasaulē, tehniski neatrodas Jogžakartā, bet gan Magelangā, Centrālajā Java. Tomēr Yogyakarta joprojām kalpo kā galvenā bāze, lai nokļūtu masīvajā templī. Dodieties mikroautobusā, kas pieejams no pilsētas centra uz templi un maksā jebkur no 6 līdz 20 USD, atkarībā no autobusa un pakalpojuma. Pats brauciens ilgst vairāk nekā stundu.

Borobuduras templis | © Justīne Honga / Flika

Tiem, kurus patiesi interesē šī izsmalcinātā orientiera vēsture un filozofija, ieteicams nolīgt vietējo gidu. Pirms došanās atpakaļ uz Džogdžakartu, veltiet laiku kultūras, vēstures un brīnišķīgo skatu baudīšanai.