Reālās dzīves romantika: pāri, kuri satikās, dodoties ceļojumā

Satura rādītājs:

Video: Iztērēju 6 EUR Ubud Market - Bali 2024, Jūlijs

Anonim

Laikapstākļiem kļūstot drūmākiem un februārim iestājoties, iespējams, ka ziemas beigās nav lielāka atelpa kā Valentīna dienas sniegtais krāsu pops. Neatkarīgi no tā, vai esat precējies, precējies vai neprecējies, ir prieks atrast mīlestības stāstus, it īpaši, ja šis stāsts ir izdevība sastapties ceļojuma laikā.

Nav noslēpums, ka ceļošana veicina romantiku - pastaiga gar Sēnu Parīzē, moderna tikšanās ar glītu svešinieku Buenosairesā, vēlu vakara skūpsts Panamas pludmalē - tiek ziņots, ka ceļojums var izraisīt seksu un pat palīdzēt izlabot salauztu sirdi.

Šīs reālās dzīves romances notiek tālos galamērķos, jūdžu attālumā no cilvēku mājām un komforta zonām, kuri tos pasaka. Tur ir Marks Choi un viņa stāsts par nejaušo lidostu, kas vadīta kopā ar savu nākamo sievu. Tur ir Betīna Gjoelberga un metro brauciens, kas uz visiem laikiem mainīja viņas dzīvi. Tur ir Lola Méndez, kurai katrs randiņš ir jauns piedzīvojums ārzemēs. Katrs no šiem stāstiem ir atgādinājums par to, kā mīlestība var jūs atrast visnepatīkamākajās vietās.

Atrodiet to Dienvidāfrikā.

“Es augustā biju kopā ar savu draugu Keiptaunas brīvdienās un dienā devāmies braucienā uz Keiptaunu, lai redzētu apbrīnojamo skatu uz dienvidiem - starp tur un Antarktīdu burtiski nekas nenotiek. Apmēram 10 minūšu gājiena attālumā no klintīm tur atrodas patiešām īpaša vieta, ko sauc par Diasa pludmali. Viļņi bija milzīgi, un bija daži traki cilvēki, kuri mēģināja viņos sērfot (paturiet prātā, tas bija ziemas vidus!). Pludmale bija tukša, izņemot dažus cilvēkus, no kuriem viens bija šī skaistā blondīne, un mēs sarunājāmies.

Man likās, ka viņa ir apbrīnojama. Laiks bija īss, un mums nācās aizbraukt, tāpēc mēs atvadījāmies un gājām katrs savu ceļu. Var droši teikt, ka biju mazliet vīlusies. Atpakaļceļā mans draugs ieteica mums apstāties dažas jūdzes pa ceļu vietā, kas slavena ar savvaļas pingvīniem, un pusstundas laikā pēc nejaušības principa viņa atkal parādījās kopā ar draugiem. Es negrasījos, lai viņa atkal pazūd, tāpēc apsteidzos un saņēmu viņas numuru. Mēs devāmies uz randiņu tajā naktī Keiptaunā, un pārējā daļa, kā viņi saka, ir vēsture! Mūsu otrais randiņš faktiski bija Minhenē, bet trešais - Barselonā. ” -Bena Šačama, kultūras brauciena operāciju direktore

“Viņa” un “Viņas” mīlas stāsts.

“Mēs bijām līdzstrādnieki Londonā un bijām kļuvuši tuvi, kaut arī neko“ nesapratām ”. Gadījuma kārtā viņa ieteica man ierasties ar viņu uz Ķīnu; pagadās, es teicu jā. Honkonga bija siltuma siena, tāpēc, kad šķērsojāmies Kantonā un debesis atvērās, mēs telepātiski vienojāmies sēdēt lietū, kamēr vietējie iedzīvotāji skatījās uz diviem dīvainiem angļu cilvēkiem. Guilinā mēs brīnījāmies par karsto kalnu kupoliem, ēdām zaļus apelsīnus un vērojām, kā debesis kļūst sārtas vai violetas. Peldējāmies Lī upē un pēc tam uzvilkām viens otra kreklus un vienu nakti naktī atradām privātu kameru vīriešu viesnīcā. Viņa valkāja platu malu baltu cepuri.

Atpakaļ Honkongā mēs noskūpstījāmies otrādi, kad noliecāmies virs sienas Hopevela centra novērošanas klājā. Tas bija (salīdzinoši) droši: es nevarēju nokrist tālāk, nekā to jau biju izdarījis. ” -G (Viņa)

“Himalaji sasniedza virsotni tālu zem mūsu lidojuma, ar svītras svītrainu saullēktu. Jūs nekļūsit daudz augstāks par to. Lai gan mēs to izdarījām. Tālu no mājām svešā zemē ar nezināmu valodu. Mēs gājām, runājām, apmaldījāmies. Mūs aizkavēja taifūns. Mums sanācis, ka odi ir sakosti un lietus nomākti. Mēs mīlējām visu par to, un galu galā viens otru.

“Es nopirku tādu laternu kā tās, kuras šūpojas piestātnē Lammas salā. Es nometu pudeli čūskas vīna uz ietves, kur tā saduļķojās un asiņoja, iemērc mūs un sagrieza īkšķi. Mēs noslēdzām līgumu ar satikšanos 10 gadus vēlāk, virzoties augšup pa Emei Shan - svētu budistu kalnu - gadījumā, ja mēs kaut kur pazaudētu viens otru. Es vicināju viņa lidmašīnu atpakaļ uz Londonu un devos uz Austrāliju. Es savā jaunajā Walkman spēlēju viņa komponēšanas lenti ļoti skaļi. Tās bija lietas

un mūsu sapņi tika piepildīti. ” -A (viņas)

Pāri, kas ceļo kopā, paliek kopā.

“Kad es pirmo reizi tikos ar Džefu Ņujorkā, man bija plāni doties uz Londonu, lai nākamajā mēnesī pārskatītu pāris viesnīcas. Mēs bijām bijuši iepazīšanās mēnesī, kad mēs vienu vakaru devāmies dzert dzērienus un pēc tam, kad, protams, par daudz alus, es uzaicināju Džefu man pievienoties Londonā. Es vienmēr esmu bijis diezgan impulsīvs cilvēks, tāpēc biju pārsteigts, kad Džefs pieskaņojās manai spontanitātei un pateica jā!

“Kā tikko kalts pāris, mēs lidojām uz Londonu, diezgan pēdējā brīdī izlemjot pagarināt ceļojumu, iekļaujot Parīzi. Lai arī es jau vairākas reizes esmu bijis Francijā, nekas līdzīgs iemīlēšanai uz Parīzes fona nav nekas. Mēs bijām galīgi romantiskā klišeja: dejojām ielās, staigājām pa Sēnu, atstājām slēdzeni uz Ponts des Artes tilta, dalījāmies Notre Dame konditorejas izstrādājumos. Ceļošana kopā ļāva mums dziļāk savienoties, jo mēs saskārāmies ar valodas barjerām, apmaldījāmies un smējāmies par savu ceļu caur atmiņām. Tas bija romantiskākais ceļojums, un, atgriezušies Ņujorkā, mēs ātri nolēmām pārcelties kopā. Mūsu romantiskā romantika tikai ar laiku uzziedēja, un šodien, pēc gadiem, mēs joprojām esam kopā, joprojām ceļojam un gatavojamies nākamajam lielajam piedzīvojumam uz Āziju. ” -Nikki Vargas, Kultūras ceļojuma ceļojumu redaktore

Starptautiska mīlas dēka.

“Es pagājušā gada martā tikos ar savu puisi Madridē, bet tikai trīs mēnešus vēlāk maijā aizbraucu uz Itāliju. Neviens no mums nekad nedomāja (vai negribēja) atrasties tālsatiksmes attiecībās, bet ceļojumi mūs uzturēja kopā. Maijā romantiskas nedēļas nogales pavadījām Boloņā, ēdot visu, kas redzams. Jūlijā mēs devāmies uz Venēciju un pastaigājāmies pa kanāliem zem mēness gaismas. Oktobrī viņš tikās ar mani Marokas Fecas federācijā, lai svinētu manu dzimšanas dienu, un es atvaļinājuma laikā uz divām nedēļām decembrī devos atpakaļ uz Madridi. Neskatoties uz attālumu, mums ir izdevies iemīlēties, ceļojot kopā un izpētot jaunas pilsētas. Mūsu savstarpējā zinātkāre un cieņa pret citām kultūrām ir palīdzējusi nodibināt dziļu saikni starp mums. Es sešus mēnešus brīvprātīgi strādāju Indijā, un viņš plāno apmeklēt martu Holi festivālā. Būs pagājis gads, kopš esam satikušies un savu trešo kontinentu esam apmeklējuši kopā. ” -Lola Méndez no Miss Filatelista.

Mīlestība mugursomas laikā.

“Es satiku savu dzīvesbiedru un ceļojuma partneri vilciena braucienā starp Krakovu un Budapeštu. Konkrētāk, tas bija nejaušs netīrumu plāksteris nekurienes vidū esošajā Slovākijā. Tur es redzēju, kā skaists mugursomnieks seko mūsu vilcienam. Es izjautāju savus Austrālijas vilciena biedrus, kāpēc šeit būtu mugursoma, kad viņi teica, ka viņi viņu pazīst. Izrādās, ka viņa tika izslēgta no guļamvagona un viņai bija jāskrien no vienas automašīnas uz otru, lai iekļūtu, pirms vilciens atkal sāka kustēties. Mēs dzērām savā mazajā divstāvu istabā, un es pavadīju nakti, lai drosmīgi prasītu viņai e-pasta adresi. Tas viss bija dīvaini likteņa pagriezieni, kad mēs nonācām vienā viesu namā Budapeštā - pēc desmit gadiem mēs kopā atgriezāmies tajā pašā viesu namā. ” -Šauns Robertsons no šīs dzīves ceļojumā.

Tiekoties ar savu nākamo sievu lidostā.

“Mana sieva un es kopā devāmies vidusskolā. Viņa bija gadu zem manis, un, lai arī toreiz mēs bijām paziņas un vairāk draugu draugi, mēs noteikti redzējām viens otru neregulāri vietās visu gadu garumā.

“Īsi pēc koledžas es pārcēlos uz Ņujorku un sāku šeit strādāt. 2013. gada oktobrī viens no maniem draugiem apprecējās Teksasā un es devos atpakaļ uz kāzām. Es pakavējos pie termināļa un izklaidējos ar savu fotokameru, kad kāds man palūdza pārcelties no ceļa, lai viņi varētu izmantot kontaktligzdu, lai pievienotu tālruni. Kad es paskatījos, es biju pārsteigts redzēt pazīstamu seju. Mana nākamā sieva mani uzreiz atpazina, un drīz es uzzināju, ka viņa strādā pie klienta Ņujorkā un tikko pārcēlās uz turieni. Es uzreiz teicu, ka mums vajadzētu sapulcēties, kad abi būsim atpakaļ pilsētā un apmainīsimies ar kontaktinformāciju. Iekāpām (tajā pašā) lidmašīnā un lidojām atpakaļ uz Teksasu.

Lūk, lūk, tajā nedēļas nogalē piedzīvoja viesuļvētra Sandijs, un mēs Teksasā atradāmies uz nenoteiktu laiku. Labāk izmantojot laiku, mēs nolēmām doties uz dažiem randiņiem, bet pārējie aizceļoja no turienes. ” -Mark Choi, redakcionāls un komerciāls video kultūras braucienā.