Kā pavadīt divas nedēļas Taizemes ziemeļos

Satura rādītājs:

Video: Jaunieši no Vācijas iepazīst Talsu novadu 2024, Jūlijs

Anonim

Izņemiet stresu no plānošanas, apskatot mūsu ērto rokasgrāmatu par to, kā maksimāli izmantot divas nedēļas maģiskajā Ziemeļ Taizemē. Jūs pieredzēsiet sulīgu dabu, daudzveidīgu kultūru, gardus ēdienus un daudz ko citu

1. un 2. diena: Chiang Mai

Chiang Mai ir neapšaubāmi vispopulārākais galamērķis Taizemes ziemeļdaļā un tiek uzskatīts gan par gardēžu, gan par mākslas centru. Šeit ir viegli pavadīt dažas dienas (vai dažas nedēļas) ar daudzām interesantām apskates iespējām un aktivitātēm. Šajā burvīgajā pilsētas apskates objektā ir jāiekļauj godātais Wat Phra That Doi Suthep templis, no kura paveras elpu aizraujošs skats uz pilsētu, Wat Chang Man (Chiang Mai vecākais templis) un dažu Chiang Mai populāro tirgu apmeklējums. Pastaigāties pa vecpilsētu, palutiniet sevi ar greznu SPA procedūru vai arī apmeklējiet praktiskas gatavošanas nodarbības.

Burvīgs Čiangmajs © Andrea Schaffer / Flickr

3. diena: Čiang Dao

Chiang Dao ir dabas mīļotāju patvērums, kas ir ideāli piemērots gan pārgājieniem, gan atpūtai. Chiang Dao ir arī mājvieta slavenajām Chiang Dao alām, dabiskajiem karstiem avotiem un burvīgajai Wat Tham Pha Plong.

4. un 5. diena: Pai

Turpiniet ceļu uz hipiju džungļu paradīzi Pai. Pai ir satriecoša pilsēta, kas ligzdo kalnos. Ir plašas iespējas atpūsties, izpētīt un paēst. Pai ir arī populārs jogas un meditācijas rekolekciju galamērķis, un tā ir veselībai draudzīga patvēruma vieta. Vai meklējat vietu viesībām? Šai pilsētai ir divējāda identitāte, kas atdarina Taizemes salas izjūtu, tikai tās atrodas džungļos.

6. diena: Mae Hong Son

Mee Hong Son ir daudz lietu, ko redzēt un darīt. Apskatiet skaisto templi Wat Phra That Doi Kong Mu, no kura paveras skats uz pilsētu, vērojiet, kā vietējie iedzīvotāji praktizē Tai Chi ap Jong Kham ezeru, un apmeklējiet “Walking Street” tirgu. Vakariņas restorānā Salween River, kam seko daži dzērieni ikoniskajā Crossroads bārā, garantē jautru nakts pavadīšanu.

Jong Kham Lake, Mae Hong Son © Džeimss Antrobuss / Flikrs

7. diena: Ban Rak Thai

Pārlejiet uz motocikla un izbaudiet skaisto braucienu uz Ban Rak Thai pilsētu. Ban Rak Thai ir ideāls piedzīvojums ārpus pilsētas, un tas ir satriecošs tējas audzēšanas ciemats un bijušo Kuo Min Tang kaujinieku apmetne no Yunnan provinces Ķīnā. Ban Rak Thai ir gleznaina pilsēta, kas atrodas ap ezeru, ar dubļu ķieģeļu mājām un daudz tējas degustācijas iespējām.

8. un 9. diena: Čiangrai

Chiang Rai ir slavenākais ar tādām apskates vietām kā Baltais templis un Melnais nams, bet vai jūs zinājāt, ka tā ir arī lieliska vieta, kur pārbaudīt plaukstošo vietējo mākslas ainu un izmēģināt gardus vietējos ēdienus. Ir arī daudz izklaidējošu aktivitāšu, piemēram, mērcēšana Pong Phra Bat karstajos avotos.

10. diena: Doi Mae Salong

Lai iegūtu patiesi satriecošu pieredzi, dodieties prom no Chiang Rai un uz ziemeļiem līdz Doi Mae Salong, kas ligzdo kalnos Chiang Rai provincē, netālu no Mjanmas robežas. Kalnā atradās Ķīnas militārās divīzijas apmetne, un tajā mitinās arī daudzas kalnu cilšu kopienas. Lai iegūtu vislabāko pieredzi, noīrējiet motociklu un brauciet ar satriecoši skaisto šoseju 1234. Mae Salong ciems piedāvā satriecošu dabu, garšīgas tējas degustācijas iespējas un iespēju ienirt lauku ciemata dzīvē.

Tējas plantācija, Doi Mae Salong © Atibordee Kongprepan / Flickr

11. un 12. diena: Zelta trīsstūris un Chiang Saen

Zelta trīsstūris ir populārs tūristu galamērķis, kur saplūst Taizeme, Mjanma un Laosa. Izbēdziet no pūļiem un dodieties uz Chiang Saen, Taizemes vecāko pilsētu. Ceļojiet atpakaļ laikā, kad uzzinājāt par Taizemes bagātīgo vēsturi, sēdiet varenās Mekongas upes krastā vai vakara tirdziņā iepazīstieties ar vietējiem iedzīvotājiem.

13. diena: Nan

Piedzīvojiet autentisku Taizemes ziemeļu daļu Nanā. Apstājieties pie Svētās Budas pie Wat Phra That Khao Noi, atklājiet Nan Riverside mākslas galeriju vai apbrīnojiet Wat Phumin dārzeņos krāsotās freskas. Ja meklējat aktīvu piedzīvojumu, dodieties uz Doi Phu Kha nacionālo parku, lai redzētu retas augu sugas un klinšu veidojumus.